Pristatymo sąlygos

1. Pristatymo sąlygos

1.1. Pirkėjas užsakydamas prekes privalo užpildyti reikiamus duomenis reikalingus tinkamai atlikti užsakymą. Jei, duomenys yra užpildomi netinkamai dėl Pirkėjo kaltės – visą atsakomybę dėl prekės neatvykimo tiesiogiai prisiima Pirkėjas. Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes pagal jo pasirinktą atsiėmimo būdą. Pirkėjui neatsiėmus prekių pagal jo pasirinktą būdą ir neinformavus Pardavėjo apie tai Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui. Prekei grįžus į prekės siuntėjo adresą dėl pakartotiną prekės išsiuntimą Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju internetinėje svetainėje nurodytais kontaktiniais duomenimis.
1.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių pristatyme nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų arba alternatyvių prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių pristatymo sąlygose nurodytų terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
1.4. Prekių pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas patikrina prekės/siuntos būklę.
1.5. Pirkėjui pasirašius gautoje sąskaitoje arba Pirkėjo įgalioto atstovo pateiktame siuntos pristatymo dokumente, yra laikoma, kad siunta yra perduota Pirkėjui.
1.6. Pirkėjas pastebėjęs siuntos pažeidimą, turi teisę nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Pirkėjas turi nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna sudėtis.

 

2. Pristatymo terminas

2.1. Pristatymo trukmė Omniva paštomatais: 1-2 darbo dienos nuo siuntos išsiuntimo dienos.